Læs vores nye program
Læs det nye program for Odeon
Læs online
Læs Odeons program

Vil du være vores næste backstageansvarlig?

Du er her

Tirsdag, 9. maj 2017

I et musikhus er noget af det aller helligste vores backstageafdeling. Det er her at musikerne vil opholde sig i løbet af dagen, hvor de er i ODEON. Og de skal selvfølgelig opvartes rigtig godt. De skal have kaffe, mad og generelt have den bedste oplevelse af vores hus.

2-4 backstageværtinder søges til ODEON. Dine største og vigtigste arbejdsopgave bliver: At sikre, at vores gæster har det fantastisk og ikke mangler noget. Vi er nemlig så stolte over vores koncerter. Du kommer til at arbejde i et ungt team, og vil få ansvar fra dag 1. Du vil primært komme til at arbejde i weekenden og i ferier, så derfor er det vigtigt, at du er indstillet på det. Og vagterne er lange - bare så du ved det. Typisk ca. 12-15 timer.

Du vil selvfølgelig få en masse viden om ODEON af os, men vi har en forventning om, at du er godt kendt i Odense – både lidt historisk, lokalt og kulturelt. Du skal derfor også være initiativrig, serviceminded og positiv. Har du gå-på-mod, kan du tænke selv, og brænder du for koncerter og events? Så er det nok DIG, vi søger! Og hvis du kan tale flydende engelsk (tysk er heller ikke dumt...), så bliver vi utrolig glade!

 

Om dig

 - Initiativrig, ansvarsfuld og parat til at byde ind med gode løsninger.

-  Brænder for den gode service

 - En god kammerat.

 - Indstillet på at tage fat med et smil på læben og et glimt i øjet.

 - Glad for at være inviteret til gæsternes fest og fast besluttet på at gøre den endnu bedre.

 

Vi søger folk på min. 20 år og med en ren straffeattest. Erfaring er ikke et krav, men en absolut fordel.

 

Send en kort video, hvor du fortæller lidt om dig selv, og hvorfor du netop fortjener at hoppe i skjorten hos os! Hvis ikke du har lyst til det - så smid en ansøgning og CV til se@odeonodense.dk.

Vi kan ikke garantere et bestemt antal timers ansættelse, da det afhænger af vores arrangementer, men vi forventer at kunne tilbyde 2-3 vagter af 3-5 timer pr. måned (i vores lavsæson vil der dog være færre).

 

Opstart er fra den 1. august 2017. Ansøgningsfristen er løbende.

 

Vil du være sponsor?

Har du lyst til at høre mere om mulighederne, kan du kontakte kommerciel chef Michael Møller på mail michael.moller@culture-club.dk

Vil I booke et hotelværelse?

Radisson Blu H.C. Andersens Hotel er vores nabo.

Brug for hjælp? Kontakt os her